JakubS
Siatka połączeń, punktualność 
JakubS
Bardzo ciasno, niepomocny personel pokładowy. 
JakubS
Mała przestrzeń na nogi, bardzo nie miły personel pokładowy, wszystko się klei, pełno gum do żucia w magazynie pokładowym. 
JakubS
Znakomity serwis pokładowy - mam tutaj na myśli bardziej doświadczoną część personelu, młodsza część rodem z czarteru. 
Słaby poczęstunek. 
JakubS
Bardzo zatłoczone lotnisko. Brak miejsca do siedzenia. 
JakubS
Nowy i bardzo przestronny port lotniczy. 
Odloty krajowe nie posiadają żadnych kawiarni, czy sklepów. Był tylko wózek z napojami. 
JakubS
Miły personel pokładowy. 
W samolocie było gorąco. 
JakubS
Bardzo miły i doświadczony personel. Samolot jest bardzo komfortowy i posiada dużą ilość miejsca na nogi oraz gniazdka elektryczne. 
Bardzo sporym minusem jest podły serwis pokładowy, pasażer dostaje jakiś mikroskopijny batonik + woda/kawa/herbata. Rozumiem cięcie kosztów, ale chyba czas kryzysu już się skończył. Z tego powodu częściej wybieram Lufthansę. 
JakubS
Czysty samolot, miła obsługa w porównaniu do poprzednich doświadczeń z tą linią. 
JakubS
Dobry serwis pokładowy. 
Na pokładzie było bardzo brudno, a fotele były przestarzałe. Ponadto, ilość miejsca na nogi była nie wystarczająca. Obsługa pracowała w wielkim chaosie, nie reagując na prośby. Ignorowali kubki leżące na samym środku korytarza. 
JakubS
Zdarzają się korzystne ceny. 
Strasznie mała ilość miejsca na nogi, niewygodne fotele. W samolocie było strasznie duszno. Personel pokładowy był niemiły. 
JakubS
Bardzo dobre regionalne lotnisko, małe kolejki do kontroli bezpieczeństwa. Duży wybór restauracji i sklepów, a ponadto pomimo regionalnego charakteru były rękawy. 
JakubS
Perfekcyjny serwis - podczas tego lotu załoga była ponadprzeciętna - w związku z porannym lotem stewardessa rozdawała poduszki wszystkim pasażerom, światła były mocno przygaszone, a poczęstunek był rozdawany dwa razy pomimo krótkiego lotu, ponadto do wyboru były opcje słodkie i kanapki. Dla takich doświadczeń warto latać z Lufthansą. 
JakubS
Znakomity serwis na pokładzie. 
JakubS
Perfekcyjna obsługa klienta zarówna w samolocie jak i na lotniskach w Austrii. Bogaty serwis pokładowy, ciekawe zestawienie kolorystyczne i piękne mundury. 
JakubS
Dobry port regionalny. 
Na lotnisku jest dosyć ciasno po przejściu przez kontrolę bezpieczeństwa. Brak wystarczającej ilości do siedzenia. 
JakubS
Dobry standard. Miły personel. Bogaty serwis. 
JakubS
Dobry HUB przesiadkowy. 
Zatłoczone saloniki LH Business Lounge. 
JakubS
Nowoczesny port regionalny. Połączenie z centrum koleją, bardzo korzystne ceny na oficjalnych parkingach. 
Okropna polityka dla samolotów LH - zawsze podstawiają jeden stary autobus, który czeka do ostatniego pasażera, nigdy nie podstawiają drugiego autobusu = 20 minut stania w tłumie. 
JakubS
Bardzo dobry serwis pokładowy, personel zna wiele języków. Wygodne fotele i dobra przestrzeń na nogi. 
Dosyć stary samolot. 
JakubS
Duża ilość sklepów jak na małe lotnisko regionalne. 
Dosyć chaotyczny układ lotniska. 
JakubS
Dobry HUB przesiadkowy. 
Zatłoczone saloniki LH Business Lounge. 
JakubS
Uprzejmy serwis pokładowy, bardzo bogaty serwis. Dodatkowym atutem są poduszki znajdujące się schowkach, podawanie wina w kieliszkach, chusteczki odświeżające przed startem. 
JakubS
Bardzo dobry HUB przesiadkowy. 
Nie uprzejmy personel naziemny, zatłoczone saloniki klasy biznes LH. 
JakubS
Dobry port regionalny. Dobra lokalizacja blisko centrum, bardzo dobre połączenie tramwajem. 
Wypożyczalnie samochodów znajdują się poza lotniskiem, trzeba udać się autobusem. Długi czas oczekiwania na bagaż. 
JakubS
Bardzo uprzejmy personel pokładowy, bogaty serwis. 
JakubS
Nowoczesne i bardzo intuicyjne lotnisko. 
JakubS
Bogata siatka połączeń w szczególności połączenia Lufthansy. 
Nie uprzejmi kierowcy autobusów dowożących do samolotu, za małe i zatłoczone saloniki LH Business Lounge.