Bardzo miły i doświadczony personel. Samolot jest bardzo komfortowy i posiada dużą ilość miejsca na nogi oraz gniazdka elektryczne.
Bardzo sporym minusem jest podły serwis pokładowy, pasażer dostaje jakiś mikroskopijny batonik + woda/kawa/herbata. Rozumiem cięcie kosztów, ale chyba czas kryzysu już się skończył. Z tego powodu częściej wybieram Lufthansę.
Na pokładzie było bardzo brudno, a fotele były przestarzałe. Ponadto, ilość miejsca na nogi była nie wystarczająca. Obsługa pracowała w wielkim chaosie, nie reagując na prośby. Ignorowali kubki leżące na samym środku korytarza.
Bardzo dobre regionalne lotnisko, małe kolejki do kontroli bezpieczeństwa. Duży wybór restauracji i sklepów, a ponadto pomimo regionalnego charakteru były rękawy.
Perfekcyjny serwis - podczas tego lotu załoga była ponadprzeciętna - w związku z porannym lotem stewardessa rozdawała poduszki wszystkim pasażerom, światła były mocno przygaszone, a poczęstunek był rozdawany dwa razy pomimo krótkiego lotu, ponadto do wyboru były opcje słodkie i kanapki. Dla takich doświadczeń warto latać z Lufthansą.
Perfekcyjna obsługa klienta zarówna w samolocie jak i na lotniskach w Austrii. Bogaty serwis pokładowy, ciekawe zestawienie kolorystyczne i piękne mundury.
Nowoczesny port regionalny. Połączenie z centrum koleją, bardzo korzystne ceny na oficjalnych parkingach.
Okropna polityka dla samolotów LH - zawsze podstawiają jeden stary autobus, który czeka do ostatniego pasażera, nigdy nie podstawiają drugiego autobusu = 20 minut stania w tłumie.
Uprzejmy serwis pokładowy, bardzo bogaty serwis. Dodatkowym atutem są poduszki znajdujące się schowkach, podawanie wina w kieliszkach, chusteczki odświeżające przed startem.